lunes, 3 de diciembre de 2012

HOLLANDS/DUTCH


MARS

Als ik de oorlog van de goden niet veroorzaak dan moet ik de oorlog op de wereld voeren. Wat moet ik doen, oneindige droom? Ambitieuze zin! Wie is in staat om de macht niet te volgen? Moet ik vechten voor waar ik in geloof?
Moet ik in mijn waarheid geloven? Is het misschien niet zo dat als ik stop met vechten, het kwaad de strijd wint? Vertrouwt de krachtige niet soms op de wet en de gewoontes om de vrijheid te verbergen? Misschien heeft mijn vader toch gelijk, mensen verdienen de dood. Vader, als je mij kon adviseren in mijn ontrouw tegen jou! Je hebt mij gemaakt om de zuivere waarheid te kiezen. Oh, kleuren! Metafoor van diversiteit! Oh, emoties! Oneindige zee van onontdekte waarheden! Oh, gevochten vrijheid! Als het leven moet sterven, moet ik de eerste zijn om te sterven als ik het verdedig. Als voelen uw wonder is, Mars zou Jupiter uitdagen om uw wonder te beschermen, en alle koninkrijken zullen zich verenigen en samen met mij verder gaan. Oh, onbekende liefde! Ontmaagd genot! Oh, grenzeloos plezier!Noodzakelijke impulsen, genot van het evenement, waarheden van gezondheid, kom naar mij! Laten we de strijd van de onderdrukten stoppen, laat de machtige goden het gevoel bevrijden. De oorlog van de goden moet beginnen. Nibiru! (Geluidsalarm)


No hay comentarios:

Publicar un comentario

Leave your translations to teatrosol15m@hotmail.com and Hang your Videos reading Mars or playing the play. Hang your youtube links
Deja tus traducciones to teatrosol15m@hotmail.com y Sube tus Videos leyendo Marte o interpretando la obra. Sube tus links de youtube.