martes, 27 de noviembre de 2012

RUSO 21 декабря ГЛОБАЛЬНЫЙ ПРИЗЫВ К БОРЬБЕ ПРОТИВ ЗРИТЕЛЬНЫХ ОБРАЗОВ


Марс
Якщо я не можу викликати війну богів мені доведеться робити це в світі. Що робити, нескінченна мріє? Амбіційні почуття! Хто здатен не підкорятися до влади? Я повинен боротися за те,в що я вірю? Я вірю в мою правду? Це не правда, що якщо я залишу боротьбу,зло виграє битву? Це не закон і звичай де воно переховується багато разів, щоб приховати свободу?Може бути, мій батько має рацію, люди заслуговують того, щоб померти. Батько, якщо ви могли б порадити мені в моїй нелояльності до тебе! Ви створили мене щоб вибрати найбільш певні істини. Ах кольори, метафори різні! Ах, емоції, нескінченне море невідкритих істин! Ах, войовничі свободи! Якщо життя повинно померти, я повинен бути першим, хто загине, захищаючи його. Якщо почуття це ваше диво, Марс кине виклик до Юпітера щоб стримувати його, і всі царства змушені будуть приєднатися разом зі мною та йти вперед. Ах,невідома любове!Розпущене задоволення! Ах, переповнені веселощі! Поспішайте до мене, необхідні імпульси, задоволення від цього заходу, істина здоров'я. Ми закінчимо боротьбу пригноблених, і нехай будуть потужні боги, які звільнять відчуття.Війна богів повинна розпочатися. Нібіру! (Звучить сигналізація)

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Leave your translations to teatrosol15m@hotmail.com and Hang your Videos reading Mars or playing the play. Hang your youtube links
Deja tus traducciones to teatrosol15m@hotmail.com y Sube tus Videos leyendo Marte o interpretando la obra. Sube tus links de youtube.