jueves, 6 de diciembre de 2012

ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΚΑΛΕΣΜΑ στον ΠΟΛΕΜΟ ΤΩΝ ΕΙΚΟΝΩΝ



ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΚΑΛΕΣΜΑ στον ΠΟΛΕΜΟ ΤΩΝ ΕΙΚΟΝΩΝ

ΑΡΗΣ (Άντρας ή Γυναίκα)

(Παραδίπλα. Οι άρχοντες είναι κρυμμένοι και ακούν). Εάν δεν προκαλέσω τον πόλεμο των θεών θα πρέπει να το κάνω στον κόσμο. Τι να κάνω άπειρο όνειρο; Αισιόδοξη αίσθηση! Ποιός είναι ικανός να παρακούσει στην εξουσία; Πρέπει να παλέψω για αυτό που πιστεύω; Πρέπει να πιστέψω στην αλήθεια μου; Δεν είθναι άραγε αλήθεια πως εάν σταματήσω να πολεμάω, το κακό θα νικήσει τη μάχη του; Δεν είναι ο νόμος και η παράδοση που προστατεύουν συχνά τους ισχυρούς για να κρύψουν την ελευθερία; Ίσως ο πατέρας μου να είχε δίκιο, στους ανθρώπους αξίζει ο θάνατος. Πατέρα, αν μπορούσες να με συμβουλέψεις για την απιστία μου απέναντί σου! Εσύ με δημιούργησες για να επιλέξω την πιό πραγματική αλήθεια. Ω χρώματα, αλληγορία για το διαφορετικό! Ω συναισθήματα, ατέλειωτη θάλασσα από αλήθειες προς ανακάλυψη! Ω ελευθερία πολεμημένη! Αν η ζωή πρέπει να πεθάνει, εγώ πρέπει να είμαι ο πρώτος που θα πέσω υπερασπίζοντάς την. Αν το να νοιώθετε είναι το δικό σας θαύμα, ο Άρης θα αψηφήσει τον Δία για να το κρατήσει, και όλα τα βασίλεια θα πρέπει να ενωθούν μαζί μου για να συνεχίσουμε. Ω άγνωστε έρωτα, ξεπαρθενεμένη ευχαρίστηση! Ω χαρά χωρίς όρια! Ελάτε σε μένα, απαραίτητες ορμές, απόλαυση του δρώμενου, και αλήθειες της υγείας. Ας τελειώσουμε τον αγώνα των καταπιεσμένων και ας ειναι οι ισχυροί θεσμοί που θα απελευθερώσουν τα συναισθήματα: ο πόλεμος των θεών πρέπει να ξεκινήσει. Νιμπίρου! (ηχούν σειρήνες αφού ακουστεί η μαγική κραυγή)


No hay comentarios:

Publicar un comentario

Leave your translations to teatrosol15m@hotmail.com and Hang your Videos reading Mars or playing the play. Hang your youtube links
Deja tus traducciones to teatrosol15m@hotmail.com y Sube tus Videos leyendo Marte o interpretando la obra. Sube tus links de youtube.